mandag den 17. august 2009

Djohs kvalificeret til fælles DM eller ?

Sidste weekend i ferien deltog Djohs og jeg i agility stævnet i Nykøbing Falster. De åbne løb var DM kval.løb, og Djohs manglede bare en enkelt kvalifikation i agility, så jeg ville satse på et sikkert løb. Det blev også et ganske godt løb med meget flotte felter og ingen fejl. Så jeg var glad for kvalifikation til DM var i hus. MEN jeg havde af en eller anden årsag set forkert, husket forkert eller ? for det viste sig at det var et spring løb Djohs manglede en kvalifikation på. Desværre fandt jeg først ud af det 3 dage efter. Det eneste løb i Nykøbing, hvor Djohs ikke løb fejlfrit var netop i spring åben. De andre 3 løb var fejlfri. Og 2 af dem med Djohs på 1. første pladsen, og ag åben på en 2. plads. Vi havde så mulighed for at kvalificere os ugen efter i Hillerød om søndagen, men i det åbne springløb om søndagen blev vi disket, så der spildte jeg chancen for at komme til fælles DM, individuelt. Vi har ikke deltaget i så mange stævner med DM kval, men vi burde nu alligevel have taget dem hjem, som der skulle til. Vi skal til VM men ikke DM, pudsigt. Se Djohs's flotte ag åben løb Hillerød 16/8. Han kom i mål i bedste tid, men desværre trådte Djohs på længdespringet, så det blev ikke til en sejr, men placering som nr. 8.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar