søndag den 13. september 2009

Stævne Albertslund sep 2009

Djohs og jeg har været afsted til det sidste stævne inden afrejse til VM. Jeg havde glædet mig så meget til stævnet fordi vores træning er gået super. Der er lidt godt at skrive, flot ag åben løb, men med en feltfejl på A'et. Super flot hold springløb hvor Djohs fik anden hurtigste tid af samtlige hunde, store som små. Det kan jeg sandelig bruge til noget. Så havde jeg et ag åben løb mere, men her var Djohs fuldstændig i vildt humør, og det er bare at glemme det løb. Inden jeg så skulle løbe ag3 var jeg i mega gruble humør. Med venners hjælp blev det besluttet at Djohs skulle tilbage på felterne, hvis han sprang dem. Det er ikke lige min stil, så derfor bad jeg om hjælp til at fastholde mig i den beslutning om at diske os hvis Djohs sprang felter. Djohs sprang så balancefeltet og jeg stoppede fuldstændigt. Djohs kom tilbage og stillede sig på feltet. Desværre havde han været en tur i tunnelen inden han kom tilbage på feltet, så vi måtte ikke engang løbe banen færdig. Jeg sneg mig til at komme hen imod vippen, så Djohs tog den. Her stoppede han fuldt stop, og jeg fik mulighed for at rose ham meget. I spring åben var vi fejlfri, og endte på en 4 eller 5 plads.

Søndagens hold ag løb kunne bruges som træning, da holdet ikke havde point (kun djohs og diesel var nemlig kommet igennem om lørdagen). Djohs bragede af balancefeltet, synes dog at feltet var der, men jeg var ikke tilfreds, og jeg kaldte ham tilbage. Desværre havde han også her nået at komme over et spring, så mulighed for at træne de andre felter var tabt.

Nu glæder jeg mig til en gang træning mandag med Tina, som siger hun har lavet noget med djohs og jeg i tankerne. Glæder mig også til en gang peptalk mandagaften inden afgang til VM.

Jeg glæder mig rigtig meget til VM. Glæder mig til stemningen i hallen. En stemning, som jeg har oplevet som tilskuer i 2007, glæder mig til at løbe, helt vildt endda, og glæder mig til at være sammen med alle de andre fra landsholdet.

Følg med i VM på dette link http://www.ag-landsholdet.dk/index.html. Der kan du også se selve VM siden og måske se os løbe via webcam.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar