søndag den 4. december 2011

Et helt år og en måned

......................... et helt år og en måned er gået siden sidst.

Jeg har haft travlt. Med job, ny hund, de gamle hunde og familieting.

Der er sket lidt:

sidst bød jeg velkommen til den skønneste lille border colliehvalp All Zet and See Me. Tænk at jeg slet ikke har skrevet her og berettet om de mange ting der er sket siden hun flyttede ind. Hun er til stor glæde her i huset. Er en lille smuksak som nu er 15 måneder gammel.
jeg må finde tid til at sætte billeder og fortællinger ind om hende




Der er sket mere.

De sidste par år har jeg og Mette drømt om en indendørs agilityhal, hvor vi kunne boltre os. Nu er den drøm blevet til virkelighed ved at vi har startet Sjællands Agility Center ApS sammen med Søren, Niels, Jytte og Susanne. Hallen bliver lejet ud til agilityudøvere.
Hallens hjemmeside er http://www.bricksite.com/sagc/velkommen , hvor der kan reserveres tider i hallen, samt læse om hallen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar